میز اداری از جمله لوازمات ضروری برای تمامی ادارات و سازمانها به شمار می رود. اما برخی از مدیران در انتخاب میز اداری برای شرکت خود با وسواس زیادی عمل می کنند و گاهی انتخاب میز برای آنها به سختی انجام می شود. به ویژه اگر شرکت از بخش های متعدد تشکیل شده باشد.
تصور غلطی که وجود دارد این است که با وجود کارگاه های متعدد طراحی و ساخت میزهای اداری، کار سفارش و تهیه میزهای اداری بسیار آسان می باشد، در صورتیکه این کار کاملا علمی است و نیاز به تخصص و مشاوره دارد. انتخاب صحیح میز اداری برای کارکنان در بهره وری و بازده کاری آنها تاثیر مستقیم دارد.
شرکت آدینا از جمله مجموعه هایی است که به صورت تخصصی و کاملا علمی به این مقوله پرداخته است.