وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

در این وبلاگ قصد داریم با نوشتن در مورد مبلمان اداری، نمایش مدل های دکوراسیون اداری و راهنمایی شما در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانید یک دفتر کار حرفه ای و مدرن، یا اگر دوست دارید، کلاسیک داشته باشید.

  • ۰
  • ۰

اتاق کنفرانس محلی برای گفتگو و تبادل‌نظر است. اتاق کنفرانس یکی از ملزومات هر اداره و شرکتی است که قصد همکاری با شرکت‌های دیگر را دارد. همچنین برگزاری جلسه میان کارکنان شرکت نیاز به یک مکان مجزا دارد.

  • انواع میز کنفرانس
  • میز کنفرانس با پذیرایی
  • میز کنفرانس بدون پذیرایی
  • میز کنفرانس با طراحی خاص
  • مدل های میز کنفرانس

میز های کنفرانس‎‌‌ نیز همچون سایر وسایل موجود در شرکت ها در  شکل و طرح‌‌های گوناگون عرضه میشوند و اغلب از جنس MDF، چرم، شیشه‌‌، آلومینیومی و ترکیبی میباشند.

میز‌‌های کنفرانسی که از جنس شیشه هستند قابل استفاده به عنوان میز اداری نیز میباشند. یک نکته مهم اینکه، برای جلسات و کنفرانس‌‌های بسیار رسمی بهتر است از میز کنفرانس ترکیبی یا غیر شیشه‌ای استفاده شود که مخصوص و ویژه جلسات باشند و برای امر دیگری استفاده نشوند.

در میزهای کنفرانس‎‌‌ MDF باید تمامی اصول طراحی و نصب قطعات و اجزا رعایت شود. نکات مهمی در ساخت و تولید میز های کنفرانس‌‌ چوبی و MDF، استفاده از چسب‌‌های مرغوب برای متصل کردن قطعات میباشد که دوام میز را تضمین کند.

 اندازه و شکل میز کنفرانس

اندازه ای که برای میز کنفرانس انتخاب می شود، بر اساس طول و عرض اتاق کنفرانس می باشد و یا  براساس تعداد حاضرین در جلسه و نحوه برگزاری کنفرانس مشخص میشود. بدین معنا که اگر تعداد افراد حاضر در جلسه بیشتر از 70 -80 نفر است، بهترین انتخاب برای میز کنفرانس، شکل دایره یا بیضی میباشد که تمامی افراد بر یکدیگر اشراف داشته باشند و بتوانند بطور رو در رو با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند.

ارتفاع میز کنفرانس:

 ارتفاع میز کنفرانس باید متناسب با قامت یک فرد معمولی باشد. در صورتی که هنگام ساخت، پایه ها بیش از حد بلند طراحی شود، مهمانان زمان نشستن و پذیرایی با مشکل مواجه می شوند. کوتاه بودن میز کنفرانس هم به معنای خم شدن مهمانان است که چندان خوشایند نیست

آخرین نکته

 برای انتخاب میز کنفرانس مناسب نور پردازی مناسب می باشد که باید به آن توجه داشته باشید . زیبایی یک میز کنفرانس مناسب به نور پردازی آن می باشد که امری بسیار مهم برای طراحی دکوراسیون اداری و منزل می باشد. اتاقهای کنفرانس باید از نور کافی برخوردار باشند، بهترین نور برای یک اتاق کنفرانس، نور طبیعی غیرمستقیم، و یا نور مصنوعی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی