وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

در این وبلاگ قصد داریم با نوشتن در مورد مبلمان اداری، نمایش مدل های دکوراسیون اداری و راهنمایی شما در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانید یک دفتر کار حرفه ای و مدرن، یا اگر دوست دارید، کلاسیک داشته باشید.

۲۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه شرکت ها برای پیشرفت خود نیازمند حفظ رابطه خود با محیط خارج از سازمان هستند که به این منظور ممکن است از افراد خارج سازمان برای برگزاری جلسات بحث و گفتگو و یا همایش ها به داخل شرکت دعوت به عمل بیاورند. با توجه به این موضوع، اتاق های کنفرانس به یکی از مهمترین فضاهای داخلی شرکت بدل شده است؛ طراحی و دکوراسیون اتاق کنفرانس می تواند بر دیدگاه افراد در مورد شرکت تاثیر بگذارد و به عنوان معرفی از شرکت و مدیران محسوب شود.


انتخاب مکان مناسب:
بهترین مکان برای انتخاب به عنوان اتاق کنفرانس، نقطه ای از شرکت است که سروصدای محیط و رفت و آمد کارکنان کمترین اختلال را در جلسات ایجاد کند. در صورت نیاز باید از تجهیزاتی مانند دیوارها و شیشه های دوجداره برای کاهش صدا و افزایش آرامش فضای جلسات استفاده کرد. به طور معمول اتاق های کنفرانس در جوار اتاق مدیر عامل تعبیه می شوند.


طراحی دیوار و کف:
رنگ و نوع دیوار پوش در میزان پویایی و بازدهی جلسات تاثیر بسزایی دارد. انتخاب رنگ دیوارها باید با بهره گیری از نکات روان شناسی رنگ ها باشد تا بیشترین کارایی را در کارکنان و افراد حاضر در جلسه ایجاد کند. همچنین رنگ محیط بایستی فضایی فراهم کند که حضور طولانی مدت در جلسات افراد را کسل و خسته نکند، از این رو استفاده از رنگ های روشن و ملایم توصیه می شود. می توان برای جلوگیری از تداخل صدای محیط از دیوارپوش های دو جداره استفاده کرد تا آرامش را در محیط جلسات ایجاد کرد. در این راستا تکنولوژی ساخت دیوارپوش و کف پوش و تنوع طرح و مدل های آن، طراحی فضایی مدرن و شیک متناسب با هر محیطی را ساده تر کرده است. آذران فضانما به عنوان یکی از شرکت های معتبر در این حوزه، پارتیشن ها و دیوارپوش های دوجداره متنوعی تولید کرده است که می توان به کمک این محصولات اتاق کنفرانسی آرام و در عین حال زیبا طراحی کرد.


نورپردازی:
رعایت اصول روشنایی در افزایش بهره وری کارکنان و افراد حاضر در جلسه نقش موثری دارد. در اتاق های کنفرانس می توان از نور طبیعی نیز استفاده کرد اما باید توجه داشت که امکانات لازم برای پوشش پنجره ها در صورت لزوم فراهم شده باشد. علاوه بر این بهتر است کمتر از نور بالای سر استفاده شود و توصیه می شود روشنایی اتاق به کمک لامپ های دیواری تامین گردد. 


مبلمان اداری و میز کنفرانس:
علاوه بر این انتخاب نوع مبلمان اداری و میز کنفرانس می تواند راندمان کاری جلسات را تحت تاثیر قرار دهد. ابعاد و اندازه میز کنفرانس باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد. تعداد صندلی های  دور میز کنفرانس نباید بیش از حد باشد که احساس امنیت و راحتی را از افراد سلب کند. شکل میز کنفرانس باید به نحوی باشد که تمامی حاضرین در جلسه به راحتی با یکدیگر تعامل داشته باشند و مانعی برای گفتگو میان افراد وجود نداشته باشد. همچنین باید توجه کرد که رنگ میز کنفرانس و جنس آن نیز باید متناسب با سایر اجزای دکوراسیون اتاق کنفرانس انتخاب شود. شرکت آذران فضانما با عرضه میزهای کنفرانس متنوع، طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس با هر ابعادی را ساده تر کرده است.


فراهم کردن امکانات رفاهی:
به طور معمول در اتاق کنفرانس فضایی برای قرار دادن میز و امکانات پذیرایی در نظر گرفته می شود تا نیاز به رفت و آمد به بیرون از اتاق کنفرانس را به حداقل برساند و سرویس بهتری به مهمانان حاضر در جلسه ارائه شود.


شرکت آدینا از پیشگامان صنعت ساختمان، با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، به کمک طراحان فضای داخلی شرکت ها آمده تا محیط اداری را به بهترین نحو طراحی کنند. این شرکت با عرضه دیوارپوش و کف پوش های متنوع و با کیفیت بالا، امکان طراحی منحصر به فرد و مدرن را برای دفاتر اداری فراهم کرده است. علاوه بر این آذران فضانما امکان طراحی و ساخت میزهای کنفرانس به صورت سفارشی با طرح های خاص پیشنهادی مشتریان خود را فراهم آورده تا از این طریق نیازهای مشتریان خود را به طور تمام و کمال مرتفع سازد. شرکت آذران فضانما کلیه محصولات خود را با کمک تیم محققان، کارشناسان و مهندسان تحقیق و توسعه خود مطابق با آخرین استاندارهای جهانی تولید می کند و از این طریق به انتخاب اول مدیران موفق، دوراندیش و تحصیلکرده تبدیل شده است.

 

طراحی اتاق کنفرانس-شرکت آفن

  • پویا پناهی
  • ۰
  • ۰

پارتیشن دو جداره

در این نوع پارتیشن از ستون استفاده زیادی نمی‌شود؛ زیرا بدنه پارتیشن به ‌اندازه کافی مقاومت و استحکام دارد و می‌تواند بدون نیاز به ستون بر روی زمین قرار بگیرد. زیبایی پارتیشن‌های دوجداره علت‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها حذف خطوط زائد در طراحی پروفیل می‌باشد.برای ساخت پارتیشن‌های دوجداره از پروفیل‌های 10*10 استفاده می‌شود. همچنین برای افزایش استحکام آن‌ها، یک‌لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده یک تکه، درون پارتیشن قرار می‌گیرد.

  • پویا پناهی
  • ۰
  • ۰
  • پارتیشن دو جداره (queen) چیست:

پارتیشن دو جداره سری کویین را میتوان جزء برترین های صنعت پارتیشن اداری درجهان دانست.یکی از برتریهای اصلی استراکچر پارتیشن اداری دوجداره سری کویین نسبت به دیگر انواع پارتیشن اداری رنگ آنادایز استفاده شده بر روی پروفیل های آلومینیوم است . رنگ آنادایز و فرایند سخت کاری پروفیل هزینه حوزچه رنگ دارد ، هزینه های آلیاژ دهی و تمپر کردن و زمان دارد ولی همه این هزینه ها با یک لبخند رضایت مشتری آرفونی فراموش میشود تا چراغ راهی باشد که بدانیم راهمان درست و روشن است.

 پارتیشن شیشه ای آدینا

  • پویا پناهی
  • ۰
  • ۰

مبلمان اداری به گروهی از مبلمان ها گفته می شود که معمولا در محیط های اداری مورد استفاده قرار می گیرد. 

  • پویا پناهی
  • ۰
  • ۰

میزهای اداری

یکی از اصلی ترین و مهمترین موارد در دکوراسیون اداری، میزهای اداری هستند. انتخاب میز اداری تضمین آرامش، کارایی کارکنان و زیبایی محیط کار می باشد. در انتخاب یک میزاداری اولین موردی که باید مدنظر قرار بگیرد آرامش و راحتی پرسنل است زیرا کارمندان مدت زمان زیادی را پشت این میزها می گذرانند، یک میز اداری مناسب می تواند بازده کارکنان را به میزان زیادی افزایش دهد

  • پویا پناهی
  • ۰
  • ۰

در هر محیط کاری مبلمان اداری از اصلی ترین مواردی است که به محیط معنا بخشیده و آن را از یک فضای معمولی به محیط کار تبدبل می کند. قیمت مبلمان اداری، قیمت میز و صندلی اداری، قیمت  صندلی انتظار، قیمت صندلی مطالعه، قیمت میز مدیریتی با توجه به نوع انتخاب متفاوت است. انتخاب مبلمان اداری مدرن یا مبلمان اداری کلاسیک وابسته به سلیقه مشتری و نوع فضا و کاربردی است که از مبلمان اداری می شود.

انواع مبلمان اداری دست دوم مانند صندلی اداری دست دوم، میز کار اداری، صندلی کارمندی و ... نیز برای محیط های کارمندی با قیمت مناسب تری قابل استفاده می باشند اما نمی توان انتظار یک مبلمان اداری راحت، استاندارد با عمر طولانی را داشت و پس از مدت کوتاهی با صرفه هزینه های بالایی باید آنها را تعویض کنید.

میز اداری، صندلی اداری از اصلی ترین ارکان هر محیط کاری محسوب می شود که و در انواع میز مدیریتی، میز کارمندی، میز منشی، میز کار گروهی، میز کنفرانس، میز پذیرش، میز پذیرایی برای کارمندان و مدیران به بازار عرضه شده است.

  • پویا پناهی
  • ۰
  • ۰

انتخاب میز مناسب برای دفترتان می تواند کار را برایتان بسیار لذت بخش سازد در حالی که میز نامناسب، ممکن است باعث خستگی بیش از حد شما و آسیب های جدی به سلامتی شما شود. هنگامی که می خواهید میز خود را تهیه کنید، نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

آیا میزی که قصد خرید آن را دارید مناسب فعالیت شماست یا خیر و آیا نیاز های شما را بر طرف می کند؟ آیا ابعاد و اندازه آن با فضای موجود در دفتر شما هماهنگی دارد؟ آیا سطح میز، فضای کافی برای کار روزانه شما را دارد؟ نکات بیان شده تنها بخشی از آنچه است که هنگام انتخاب میز باید بدان توجه کنید.

مشخص کنید بر روی میز چه کارهایی انجام می دهید.

  • پویا پناهی
  • ۰
  • ۰

از چندین مدیر موفق در مورد چگونگی افزایش بهره وری و راندمان کارکنان پرسیده شد و آنها در جواب بیان داشتند که برای رسیدن به این هدف باید با یک طراح داخلی مشورت کنید. از نظر روانشناسی نیز به اثبات رسیده که دکوراسیون و طراحی داخلی یکی از عوامل مهم و حیاتی در بهبود عملکرد افراد است. ایده های مختلفی برای زیبا تر کردن محیط اداره وجود دارد. به عنوان مثال در شرکت گوگل به منظور صرفه جویی در مصرف برق آسانسورها و کاهش استهلاک آنها و نیز برای اینکه سرگرمی بیشتری برای کارکنان ایجاد شود، اقدام به ساخت سرسره هایی از طبقات فوقانی به سمت طبقات پایین صورت گرفته است.

طراحی داخلی شیک

  • پویا پناهی
  • ۰
  • ۰

پارتیشن های اداری در دفاتر مدرن بسیار محبوب هستند زیرا باعث می شوند حریم شخصی برای کارمند به وجود بیاید. بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند در محیطی باز فعالیت کنند. فعالیت در محیط باز بسیار  خوب است و باعث افزایش حس صمیمیت و همکاری میان افراد در قسمت های مختلف می شود اما مشکل عمده این چنین محیط هایی ایجاد سر و صدای زیاد است. بسیاری از افراد قادر به انجام مسئولیت های خود در چنین محیط پر ازدحامی نیستند و شلوغی باعث کاهش شدید راندمان آنها می شود. از این رو به منظور بالا بردن عملکرد کارکنان و نیز حفظ روحیه تیمی پارتیشن های نوینی طراحی شده اند. در آینده نیاز به پارتیشن هایی خواهد بود که علاوه بر تفکیک فضا و حفظ کار تیمی بتوانند عوامل برهم زننده تمرکز مانند سر و صدا را نیز جذب کنند. در ادامه می خواهیم به بررسی چند نوع پارتیشن اداری محتمل در دفاتر  آینده بپردازیم.

پارتیشن اداری شیک

  • پویا پناهی
  • ۰
  • ۰

دیوارکوب ها در الگوها، طرح ها و رنگ های مختلفی ارائه می شوند، استفاده از دیوارپوش بهترین تصمیم برای پوشش دیوارهای  اتاق کار و دفاتر است. دیوار کوب نه تنها به اتاق رنگ بندی تازه ای می دهند بلکه خلاقیت و زیبایی را نیز به دفتر کار شما اضافه می کنند. دیوارپوش می توانند فضا اتاق را دستکاری کنند، جزئیات معماری را اضافه یا کم کنند و یا حتی در اشیا آن طرف دیوار هم تغییر ایجاد کند.

هفت کلید بهبود طرح دیوار کوب در فضای فیزیکی کار


در ادامه ...

  • پویا پناهی