وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

در این وبلاگ قصد داریم با نوشتن در مورد مبلمان اداری، نمایش مدل های دکوراسیون اداری و راهنمایی شما در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانید یک دفتر کار حرفه ای و مدرن، یا اگر دوست دارید، کلاسیک داشته باشید.

  • ۰
  • ۰

پارتیشن اداری اصولا از سه قسمت کلی تشکیل می‌شود. ام دی اف (MDF)، شیشه و پنجره و کرکره و پرده. که این امکان را به طراح و همچنین مشتری می‌دهد تا با انتخاب طرح امی دی اف (MDF) مناسب و پرده و کرکره زیبا، به تناسب ظاهری و جذابیت فضای مورد استفاده کمک کنند. عموما برای پنجره‌های موجود در پارتیشن اداری از کرکره‌های نقره‌ای رنگ استفاده می‌شود که موجب بازتاب نور و ایجاد کنتراست زیبایی با دیگر سطوح شده و همچنین به پخش و تامین نور محیط اداری نیز کمک می‌کند.
بهتر آن است که پرده کرکره مورد استفاده در پارتیشن اداری کاملا قابلیت جمع شدن و تنظیم را داشته باشد تا در ساعات مختلف روز بتوان به تنظیم نور محیط کمک نموده و همچنین در صورت نیاز دیدِ مورد نظرِ استفاده کننده را تامین نماید.

  • ۹۶/۰۲/۰۵
  • پویا پناهی

پارتیشن اداری

پارتیشن دوجداره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی