وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

در این وبلاگ قصد داریم با نوشتن در مورد مبلمان اداری، نمایش مدل های دکوراسیون اداری و راهنمایی شما در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانید یک دفتر کار حرفه ای و مدرن، یا اگر دوست دارید، کلاسیک داشته باشید.

  • ۰
  • ۰

میز منشی/کانتر اداری

میز کانتر اداری ، میزی است که علاوه بر قسمت عادی میز که برای استفاده کارمند در نظر گرفته شده است، قسمتی نیز به عنوان پیشخوان در طراحی میز در نظر گرفته شده که برای برقراری ارتباط و استفاده ارباب رجوع می‌باشد  و همچنین حریم فضای کاری کارمند را نیز حفظ می‌نماید.
میز منشی، میزی است که به مانند کانتر اداری فضایی مناسب برای استفاده کاربر داشته و همچنین در قسمت جلو یا کنار میز قسمت پیشخوان در نظر گرفته می‌شود که برای حفاظت از حریم منشی و همچنین جهت استفاده ارباب رجوع کاربرد دارد.
پیشخوان میز کانتر اداری و میز منشی با توجه به نیاز و شکل استفاده از آن طراحی های مختلفی دارد. در فضاهای اداری شلوغ که اهمیت حفظ فضا و حریم کارمند بیشتر می‌باشد، این پیشخوان را با ارتفاع بیشتری طراحی می‌کنند، به صورتی که مانیتور کارمند به تمامی در قسمت زیرین پیشخوان قرار می‌گیرد. ولی در برخی فضاهای اداری نیازی به وجود این پیشخوان و محافظ بلند نیست. در این موارد طراح میز اداری با فراغ بال بیشتر می‌تواند طرح های بازتر و زیباتری را برای کانتر اداری اجرا نماید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی