وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

در این وبلاگ قصد داریم با نوشتن در مورد مبلمان اداری، نمایش مدل های دکوراسیون اداری و راهنمایی شما در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانید یک دفتر کار حرفه ای و مدرن، یا اگر دوست دارید، کلاسیک داشته باشید.

  • ۰
  • ۰

پارتیشن های اداری در دفاتر مدرن بسیار محبوب هستند زیرا باعث می شوند حریم شخصی برای کارمند به وجود بیاید. بسیاری از شرکت ها ترجیح می دهند در محیطی باز فعالیت کنند. فعالیت در محیط باز بسیار  خوب است و باعث افزایش حس صمیمیت و همکاری میان افراد در قسمت های مختلف می شود اما مشکل عمده این چنین محیط هایی ایجاد سر و صدای زیاد است. بسیاری از افراد قادر به انجام مسئولیت های خود در چنین محیط پر ازدحامی نیستند و شلوغی باعث کاهش شدید راندمان آنها می شود. از این رو به منظور بالا بردن عملکرد کارکنان و نیز حفظ روحیه تیمی پارتیشن های نوینی طراحی شده اند. در آینده نیاز به پارتیشن هایی خواهد بود که علاوه بر تفکیک فضا و حفظ کار تیمی بتوانند عوامل برهم زننده تمرکز مانند سر و صدا را نیز جذب کنند. در ادامه می خواهیم به بررسی چند نوع پارتیشن اداری محتمل در دفاتر  آینده بپردازیم.

پارتیشن اداری شیک

پارتیشن اداری مدرن در انواع و اندازه های مختلفی وجود دارند. سبک های متفاوتی از آنها اعم از کلاسیک یا مدرن ایجاد شده و بسته به متریالی که در ساخت آنها استفاده می شود دسته بندی های متفاوتی  دارند.

یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش سروصدا و نیز ایجاد حریم شخصی استفاده از صفحاتی بر روی میز کار می باشد. این صفحات می توانند جابجا شوند یا به صورت ثابت نصب شوند همچنین ارتفاع آنها نیز برای عملکرد مناسب مهم است. از صفحات بزرگ ایستاده برای جدا کردن قسمت های از فضای اداره استفاده می شود. مزیت آنها قابلیت تنظیم دوباره و جابجایی آسان آنها است. معمولا جنس آنها از فیبر یا ام دی اف می باشد. مشهور ترین مواد برای استفاده در پارتیشن های اداری پانل های شیشه ای، ام دی اف، آلومینیوم، عایق های صوتی و ... می باشند.

مبلمان اداری

مزیت پارتیشن های شیشه ای یا ترکیبی از چوب و شیشه این است که اجازه می دهند نور طبیعی بیشتری به داخل بیاید. پارتیشن های ترکیب چوب و شیشه ای به دلیل اینکه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی (الکتریسیته) می شوند بسیار به صرفه تر از انواع دیگر پارتیشن ها می باشند. مزیت دیگر این پارتیشن ها این است که به سادگی نصب می شوند و می توان آنها را جابجا نمود. هنگامی که از شیشه های رنگی به عنوان پارتیشن اداری استفاده شود، حریم شخصی ایده آل برای کارمندان به وجود می آید و صوت را نیز جذب خود می کند.

 پارتیشن ها معمولا زمانی که مدیریت قصد جدا کردن حوزه های کاری مختلف را دارد بکار می آیند از این رو پارتیشن شیشه ای باعث افزایش زیبایی می شود زیرا مهم است که مراجعه کننده از محیط شرکت تاثیر بگیرد. می توان در پارتیشن ها کمد تعبیه کرد تا علاوه بر کمک به ایستایی آن، به عنوان فضایی برای قرار دادن برخی وسایل استفاده نمود.

میز اداری

می توان از گیاهان نیز به عنوان جدا کننده بخشی از محیط اداره استفاده کرد که علاوه بر پارتیشن بندی زیبایی دفتر نیز دوچندان می شود.

با توجه به توضیحات فوق به نظر میرسد که روند پارتیشن های اداری به سمت استفاده از شیشه می رود زیرا همانطور که بیان شد شیشه علاوه بر زیبایی و بهبود عملکرد کارکنان مزایای دیگری نیز دارد.

  • ۹۶/۰۲/۱۹
  • پویا پناهی

پارتیشن اداری

پارتیشن لوکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی