وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

در این وبلاگ قصد داریم با نوشتن در مورد مبلمان اداری، نمایش مدل های دکوراسیون اداری و راهنمایی شما در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانید یک دفتر کار حرفه ای و مدرن، یا اگر دوست دارید، کلاسیک داشته باشید.

  • ۰
  • ۰

انتخاب میز مناسب برای دفترتان می تواند کار را برایتان بسیار لذت بخش سازد در حالی که میز نامناسب، ممکن است باعث خستگی بیش از حد شما و آسیب های جدی به سلامتی شما شود. هنگامی که می خواهید میز خود را تهیه کنید، نکات زیر را مد نظر قرار دهید:

آیا میزی که قصد خرید آن را دارید مناسب فعالیت شماست یا خیر و آیا نیاز های شما را بر طرف می کند؟ آیا ابعاد و اندازه آن با فضای موجود در دفتر شما هماهنگی دارد؟ آیا سطح میز، فضای کافی برای کار روزانه شما را دارد؟ نکات بیان شده تنها بخشی از آنچه است که هنگام انتخاب میز باید بدان توجه کنید.

مشخص کنید بر روی میز چه کارهایی انجام می دهید.


  • اگر بیشتر کارتان با رایانه است

میزی انتخاب کنید که مخصوص کار با کامپیوتر طراحی شده باشد. اگر از PC استفاده می کنید، مطمئن شوید میز فضای کافی برای قرار دادن محفظه کیس کامپیوتر را دارا باشد، دقت کنید مکان های برای عبور اتصالات الکترونیکی و سیم ها تعبیه شده باشد.

  • اگر بیشتر به صورت مکتوب کار می کنید

در این صورت بهتر است میزی انتخاب کنید که تا حد امکان سطحی جادار داشته باشد تا بتوانید کتاب ها، پرونده  ها و برگه های مهم خود را بر روی آن قرار دهید. علاوه بر این ممکن است میزی نیاز داشته باشید که برای قرار دادن ابزار شما حداقل ۲کشو داشته باشد.

  • اگر کارتان ترکیبی از کار با کامپیوتر و کاغذ است

این میز معمولا برای مدیران کاربرد بیشتری دارد، اگر به دنبال میز مدیریتی مدرن هستید برای خود میز L شکل و یا دارای سطح کار بالا در نظر بگیرید تا فضای کافی برای هر دو فعالیت را داشته باشید.

دیگر معیار انتخاب میز عادت های کاری شما می باشد. افراد آراسته معمولا نیاز به فضای کمتری دارند در حالی که خلاف این موضوع برای افراد نامنظم صادق است. همچنین اندازه و تعداد لوازمی که باید در دسترس باشند نیز باید در نظر گرفته شود.

میز کار نباید به پاهای شما فشار بیاورد، ارتفاع استاندارد میز حدوداً ۷۶ سانتی متر از کف است و این ارتفاع برای اکثر افراد مناسب است.

میزی انتخاب کنید که گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی داشته باشد زیرا گارانتی نشانه کیفیت، دوام و خدمات پس از فروش شرکت سازنده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی