وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

در این وبلاگ قصد داریم با نوشتن در مورد مبلمان اداری، نمایش مدل های دکوراسیون اداری و راهنمایی شما در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانید یک دفتر کار حرفه ای و مدرن، یا اگر دوست دارید، کلاسیک داشته باشید.

  • ۰
  • ۰

نکته ای مهم درباره صندلی کامپیوتر این است که صندلی نیز مانند میز کامپیوتر هم ازلحاظ قشنگی وهم از نظر سلامت استفاده کننده بسیار مهم می باشد.

بنابراین میبایست صندلی کامپیوتر جوری انتخاب شود تا آسایش و راحتی را هنگام نشستن تامین کند. به علاوه با در نظر گرفتن این مسئله که در هنگام تایپ کردن حالت ستون فقرات باید در بهترین شکل قرار بگیرد و کف پاها برروی زمین قراربگیرند میبایست صندلی کامپیوتر دارای چنین ویژگیهایی باشد.

چنانچه تصور میکنید موقع تایپ کردن مچ دست و یا کمرتان دچار درد و خستگی میشود، ممکن است ارتفاع و ابعاد میز و صندلی کامپیوتر شما مناسب یکدیگر نباشند، و این موضوعی بسیار مهم است، چرا که با گذش زمان ناراحتی و دردهای مورد نظر مزمن شده و حتی امکان بروز اختلال های فیزیکی جدی و دائمی وجود دارد. بنابراین بهترآن است که صندلی کامپیوتر که می خرید قابلیت تغییر ارتفاع را داشته باشد.
و همینطور بیش از حد سنگین نباشد و با وجود سبکی از انواع طبی باشد. درساخت صندلیهای طبی اصول و استاندارد های لازم رعایت شده و به همین سبب فرد کمتر گرفتار مشکلات ستون فقرات و... می‌شود.
در نهایت در نظر داشته باشید که صندلی مورد نظر حتما دارای ارانتی باشد.

  • ۹۶/۰۳/۰۴
  • پویا پناهی

صندلی

صندلی کامپیوتر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی