وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

در این وبلاگ قصد داریم با نوشتن در مورد مبلمان اداری، نمایش مدل های دکوراسیون اداری و راهنمایی شما در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانید یک دفتر کار حرفه ای و مدرن، یا اگر دوست دارید، کلاسیک داشته باشید.

  • ۰
  • ۰

میز پذیرش و پیشخوان از انواع مدل میز های ضروری برای فروشگاه ها و مکان های اداری هستند که طرح و مدل میز پیشخوان می تواند باعث جذب مشتری بیشتری شود بنابراین بهتر است در انتخاب مدل و رنگ این میز حساسیت های لازم را به خرج داد.

میز اداری و میز پیشخوان از انواع تجهیزات لازم در مکان های اداری و تجاری هستند و این مدل میز ها دارای طرح های شیک و زیبایی هستند و شما می توانید با توجه به دکوراسیون داخلی مکان مورد نظر خود میز پذیرش و پیشخوان با طرح زیبایی را انتخاب کنید.

مدل میز پیشخوان برای مکان های اداری و تجاری

میز پیشخوان و میز پذیرش در یک مکان اداری و تجاری اولین وسیله است که می تواند توجه افراد را به سوی خود جلب کند. طرح و رنگ میز پذیرش و پیشخوان در مکان های تجاری نظیر فروشگاه ها می تواند در جذب مشتری بیشتر تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است طرح این مدل میز را با توجه به شغل و حرفه خود انتخاب کنید.
اگر شما تمایل دارید که در محیط مورد نظرتان دکوراسیونی شیک و مدرنی را ایجاد کنید بهتر است طرح و رنگ میز پذیرش یا پیشخوان را با توجه به سایر وسایل موجود در محیط اداره و یا شرکت انتخاب نمایید.
در طراحی برخی از مدل میز های پذیرش از نورپردازی زیبا و متفاوتی استفاده شده است که این مدل میز ها ظاهری متفاوت و شیک را به دکوراسیون اداری و اداره جات می بخشند.

منبع : آدینا

  • ۹۶/۰۴/۰۱
  • پویا پناهی

مبلمان اداری

گارتیشن اداری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی