وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

در این وبلاگ قصد داریم با نوشتن در مورد مبلمان اداری، نمایش مدل های دکوراسیون اداری و راهنمایی شما در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانید یک دفتر کار حرفه ای و مدرن، یا اگر دوست دارید، کلاسیک داشته باشید.

  • ۰
  • ۰

آیا میز کنفرانس شیشه‌ای مناسب سازمان‌ها و ادارات است؟
به طور معمول کلیه ارگان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی به منظور تجهیز نمودن محل کار خود از میزهای چوبی استقبال می‌کنند. استفاده از محصولات چوبی در محیط کار موجب رسمیت بخشیدن به آن خواهد شد. اگر چه به طور معمول در اکثر محیط‌های اداری از محصولات چوبی برای تجهیز کردن محیط استفاده می‌شود؛ اما شما می‌توانید با تهیه محصولات شیشه‌ای طرحی نو در اندازید!

مکانیزم شیشه به گونه‌ای می‌باشد که شفافیت محیط را افزایش داده و آن را به فضایی درخور و دوست داشتنی تبدیل می‌نماید. غالباً محصولات چوبی موجب کوچک جلوه نمودن فضا و یکنواختی در محیط می‌شود اما محصولات شیشه‌ای به دلیل برخورداری از قابلیت ترانسپارنت موجب بزرگ جلوه کردن فضای کار و روشنایی آن خواهند شد. از دیگر مزایای استفاده از محصولات شیشه‌ای این است که به دلیل خنثی بودن رنگشان، می‌توان آن‌ها را به راحتی با سایر اشیاء موجود در فضای کار ست نمود. این ویژگی برای اشخاصی که بر هماهنگ بودن فضا حساس هستند بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 به طور کلی می‌توان گفت میزهای مدیریتی، میزهای کارمندی و میزهای کنفرانس شیشه‌ای بهترین گزینه برای افزایش نور و ایجاد فضایی دلباز می‌باشند.

با استفاده از میز کنفرانس شیشه‌ای در اتاق کنفرانس تضاد ایجاد کنید!
همان طور که در مطالب بالا ذکر شد، استفاده از محصولات شیشه موجب افزایش نور و روشنایی در محیط می‌شود. افرادی که در دیزاین محیط کار یا اتاق کنفرانس از رنگ‌های تیره برای دیوار و کف استفاده نموده‌اند، می‌توانند با به منظور ایجاد تضاد در فضا، از محصولات شیشه‌ای استفاده نمایند. مطمئناً استفاده از میزهای اداری شیشه‌ای که دارای پایه‌های چوبی از جنس MDF هستند، تضاد دلچسبی را در فضا به وجود خواهد آورد.

برگرفته از : آدینا 
  • ۹۶/۰۴/۰۲
  • پویا پناهی

میز مدیریتی و کنفرانس

کنفرانس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی