وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

در این وبلاگ قصد داریم با نوشتن در مورد مبلمان اداری، نمایش مدل های دکوراسیون اداری و راهنمایی شما در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانید یک دفتر کار حرفه ای و مدرن، یا اگر دوست دارید، کلاسیک داشته باشید.

  • ۰
  • ۰
نیاز اصلی برای راه اندازی کسب و کار

اولین نیاز اصلی برای راه اندازی کسب و کار

یقینا اولین نیاز اصلی برای راه اندازی یک کسب و کار بعد از اجاره یا خرید دفتر کار, تجهیز آن با مبلمان اداری می باشد .

خرید مبلمان اداری می تواند یک پیشنهاد هزینه زا باشد.اگر شما در شروع راه اندازی کسب و کار خود هستید خرید مبلمان اداری می تواند یک چالش برای بودجه راه اندازی شما باشد. کنترل هزینه های تامین مبلمان اداری،فقط در بررسی نیاز واقعی خلاصه می شود.

این مقاله تلاش دارد تا کمکی باشد برای کنترل هزینه های اضافی شما در خرید مبلمان اداری در شروع یک کسب وکار.
بررسی هریک از زمینه های زیر به شما کمک خواهد کرد که چگونه تصمیم بگیرید:
1. اساسی ترین نیاز میز اداری:
اصلی ترین مبلمان اداری که شما به آن نیاز خواهید داشت یک میز و یک صندلی است. این حداقل امکاناتی است که شما باید در اختیار کارمند خود قراردهید تا بتواند به وظایف خود بپردازد.
یک میز استاندارد کارمندی می تواند همچنین با یک کامپیوتر تکمیل شود. ولی اگر شما از نوع خاصی از کامپیوتر یا مانیتور استفاده می کنید یقینا به میز خاص تری هم نیاز خواهید داشت.
امروزه انواع مختلف میزهای اداری در دسترس هستند و این می تواند کار انتخاب میز را کمی مشکل کند شما می توانید این کار را با تصمیم گیری در مورد اینکه دفترتان چه سبکی (مدرن،سنتی،کلاسیک و ...) خواهد داشت آسانتر کنید. همچنین شما می توانید با توجه به حجم کار و نوع کاری که کارمند انجام می دهد میز کارمندی را با فایل-کشو های اضافه-جای کیس و .... همراه نمائید. میزهای کار گروهی نمونه هایی از استفاده بهینه از فضا و نظم دادن به محیط کار می باشند .اینگونه میزها علاوه بر اینکه فضای کمتری اشغال می کنند ارتباط موثرتری نیز بین اعضای گروه برقرار می کنند.

2. صندلی
در نهایت یک صندلی برای هر فرد برای نشستن در پشت میز کار نیاز است.صندلی می تواند از حدود قیمتی 150 هزار تومان تا 750 هزار تومان قیمت داشته باشد. قیمت یک صندلی تابعی از 2 عامل می باشد،
یک –فلز کار شده (اسکلت ) در صندلی،
دو-چرم یا پارچه استفاده شده در صندلی.
البته هزینه های بیشتر بدلیل استفاده از مکانیزم های خاص در صندلی ها می باشد.مکانیزم هائی نظیر تنظیم ارتفاع-تنظیم پشتی صندلی ،پشتی کمر و پشتی گردن،ارگونومیک بودن یک صندلی و داشتن علامت استاندارد نیز یکی از عوامل مهم در انتخاب صندلی است که یقینا هزینه آن را بالاتر خواهد برد.
3.فضای مشترک کاری:
بخاطر داشته باشید شاید نیاز به یک میز و صندلی برای هر کارمند غیر قابل انکار باشد ولی یقینا استفاده از یک کتابخانه یا فایلینگ مشترک می تواند در کاهش هزینه های تجهیز دفتر شما را کمک کند.
4.پارتیشن اداری :
اگر فضای کاری شما کوچک است و با چیدمانهای متفاوت نیز نمی توانید به اندازه پرسنل خود میز در دفترتان قراردهید .نیاز به تقسیم محیط کار خود با پارتیشنهای اداری دارید . این پارتیشنها کمک می کنند تا شما بتوانید بدون صرف هزینه های خیلی گزاف محیط کار را تقسیم بندی نموده و واحدهای تخصصی را از یکدیگر جدا نمایید . همچنین شما می توانید از دیواره های پارتیشن بعنوان نما استفاده کرده و زیبایی محیط کارتان را بیشتر کنید . اگر نیاز به کتابخانه برای نگهداری فایلهای خود دارید می توانید از پارتیشنهای اداری که در دیواره آنها کمد کار شده است استفاده نمایید و هزینه خرید فایل و کمد را صرفه جویی نمایید.
5.خرید گران یا ارزان:
بیاد داشته باشید که بعضی وقتها خرید به معنای هزینه کردن نیست بلکه بعضا سرمایه گذاری نیز می باشد.
مراقب باشید بدلیل صرفه جوئی زیاد در هزینه های راه اندازی دفتر خود از صندلی های غیر استاندارد و نامرغوب استفاده نکنید یقینا این گونه صندلی ها علاوه بر اینکه بعد از مدتی جسم کارکنان شما را مورد آسیب دیدگی قرار خواهند داد و همچنین روان و آرامش آنها را نیز تحت تاثیر خواهد داد و بر راندمان کاری آنان تاثیر گذار خواهد بود.

   گروه آدینا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی