وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

در این وبلاگ قصد داریم با نوشتن در مورد مبلمان اداری، نمایش مدل های دکوراسیون اداری و راهنمایی شما در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانید یک دفتر کار حرفه ای و مدرن، یا اگر دوست دارید، کلاسیک داشته باشید.

  • ۰
  • ۰

میز کارمندی

میز کارمندی برای سازمان ها، شرکت ها و تمامی ارگان های خصوصی و دولتی به عنوان یکی از وسایل و تجهیزات ضروری محسوب می شود. میزهای کارمندی موجب مجزا شدن فضای شرکت می شود و هر یک از کارکنان در قسمت مربوط به خود مسئولیت هایش را بر عهده می گیرد. در واقع هر یک از پرسنل شرکت با داشتن یک میز، فضای مستقلی را در اختیار می گیرد که با آرامش بیشتری وظایف خود را انجام می دهد.

میز کارمندی

کاربرد میز کارمندی

این میز همانطور که از نامش پیداست، برای قسمت کارکنان و پرسنل کاربرد دارد. شاید سایز و اندازه میزهای کارمندی نسبت به میز مدیریتی که در شرکت استفاده می شود، کمتر باشد اما در عین حال بیشترین استفاده را در شرکت دارند. به طوری که کارمندان که مهمترین نقش را در افزایش بازدهی شرکت دارند، تمام زمان کاری خود را در پشت میزهای کارمندی می گذرانند. همچنین این میزها در معرض دید  ارباب رجوع هایی است که وارد شرکت می شوند و به کارمندان مراجعه می کنند.

ساخت و طراحی میز کارمندی

ساخت و طراحی میز کارمندی براساس سلیقه مشتریان انجام می شود. هر چند شرکت های طراح و سازنده نقش زیادی در زیبایی، کیفیت و دوام میزهای کارمندی دارند. به همین منظور ما به عنوان شرکتی که در صنعت چوب و ام دی اف نوآوری داشته است، ام دی اف را برای ساخت میز کارمندی مناسبترین متریال معرفی می نماید. این مجموعه از جدیدترین ماشین آلات و دستگاه ها در ساخت این میزها استفاده می نماید.

کارشناسان فضاگویا در طراحی این میزها، بهینه‌سازی مصرف انرژی و فضاسازی‌ مبتنی بر سلامت و بهداشت، ایمنی و رعایت دقیق اصول مهندسی و ارگونومی را مد نظر قرار می دهند و در نهایت موجب افزاریش بازدهی و جلب رضایت کارمندان خواهند شد.

میز کارمندی

 

نکاتی که مشتریان قبل از سفارشات خود باید مد نظر قرار دهند، عبارتند از:

ابعاد میز کارمندی

میزهای کارمندی باید با ابعاد استاندارد طراحی و ساخته شوند. ابعاد میز به محیط و فضای شرکت بستگی دارد. اگر محیط کوچک و محدود باشد، بهتر است سایز و ابعاد میزهای کارمندی نیز کمتر باشد تا فضای زیادی را اشغال نکند. در عین حال باید میز کارمندی به گونه ای باشد که امکان قرار دادن یک سیستم رایانه و برخی وسایل کوچک بر روی آن وجود داشته باشد.

استفاده از کشو

کشوها محلی برای نگهداری مدارک، اسناد و همچنین وسایل کار هستند. کارمندان می توانند وسایلی از قبیل خودکار، منگنه، زونکن و ... را در کشوها قرار دهند. بنابراین در زمان طراحی و ساخت میز کارمندی می توان برای آن کشو تعبیه کرد.

استفاده از متریال های باکیفیت

ساخت میز کارمندی باید با مواد اولیه مقاوم و مرغوب باشد تا دوام میز بیشتر شود. استفاده از MDF استاندارد و مرغوب، از جمله مواد اولیه و ضروری برای ساخت یک میز کارمندی بادوام است. وسایلی از قبیل سیستم رایانه بر روی میز کارمندی قرار می گیرد که وزن بالایی دارد. به همین دلیل باید میز توان تحمل وزن بالای برخی وسایل را داشته باشد.

زیبایی میز کارمندی

میز کارمندی و میز کارشناسی علاوه بر اینکه برای نظم بخشیدن به امور شرکت استفاده می شود، نقش زیادی نیز در دکوراسیون و طراحی داخلی فضا دارد. حتی اگر محیط شرکت زیبا و لوکس باشد، اما میزهای کارمندی نازیبا باشند، موجب زشت جلوه کردن فضای شرکت می شود. زیبایی در کنار دوام و کیفیت، به عنوان دو فاکتور مهم برای طراحی و ساخت میز کارمندی می باشند. رنگ جذاب به همراه طرح های مدرن موجب زیباتر شدن میز کارمندی می شود.

وزن سبک

میز کارمندی باید بادوام و مقاوم باشد، اما به این معنا نیست که وزن آن هم باید سنگین باشد. گاهی یک میز می تواند سبک و در عین حال بادوام باشد. در صورتی که میز کارمندی وزن سنگینی داشته باشد، حرکت و جابجایی آن در شرکت سخت می شود. بویژه زمانی که محیط شرکت نظافت می شود، لازم است تا میزها نیز جابه جا شوند. برخی متریال ها وزن بالایی دارند. استفاده از شیشه برای میز کارمندی ضرورتی ندارد و تنها وزن آن را بیشتر می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی