وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

وبلاگ تخصصی مبلمان و دکوراسیون اداری

عکس ها، مطالب و محتوای مرتبط با مبلمان اداری

در این وبلاگ قصد داریم با نوشتن در مورد مبلمان اداری، نمایش مدل های دکوراسیون اداری و راهنمایی شما در این زمینه، کمک کنیم تا بتوانید یک دفتر کار حرفه ای و مدرن، یا اگر دوست دارید، کلاسیک داشته باشید.

  • ۰
  • ۰

محیط اداری نیز مانند هر فضای مسکونی یا کاری دیگری نیازمند دکوراسیون مناسب آن محیط است. با در نظر گرفتن ساعات زیادی که کارمندان در این محیط مشغول به کار هستند، مبلمان اداری استاندارد، زیبا و چشم نواز از اهمیت بالایی برخوردار است.

اولین قدم در طراحی دکوراسیون محیط اداری و شرکت ها خلاقیت و نوآوری در استفاده مناسب از فضاست. بسشاری از شرکت ها هستند که دارای فضای کم و افراد زیادی برای کار هستند دقت و توجه صحیح به انتخاب مبلمان اداری می تواند به کارآمدی فضا بسیار کمک کند.

برای مثال اگر اتاق مدیریت را در نظر بگیریم که از مهم ترین بخش های هر شرکتی محسوب می شود، این بخش مراجعه مشتریان و جلسات بسیار مهم اداری را به خودش اختصاص می دهد پس زیبایی، مدرن بودن و شکیل بودن مبلمان اداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است میز مدیریتی مهمترین جزء اتاق است که در انتخاب آن باید بیشترین دقت و توجه را به کار گیریم وجود صندلی اداری، کتابخانه و فایلینگ اداری برای ذخیره اوراق مهم شرکت از مهمترین اصول اتاق مدیریت می باشد.

مبلمان اداری فضاگویا

طراحی داخلی نقش موثری در کیفیت فضای ساختمان دارد. چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش کف، نور پردازی و نحوه قرارگیری مبلمان اداری تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند. هنگام خرید میز اداری، میز کنفرانس، میز مدیریتی و ... باید به جنس، رنگ و فضایی که می خواهید از این مبلمان اداری استفاده کنیدو رسمی و اداری بودن آن در عین راحتی توجه ویژه ای داشته باشید.

به دلیل استفاده طولانی مدت کارمندان از صندلی در تایم اداری باید در طراحی و ساخت این صندلی اداری حتما ارگونومی و استانداردهای لازم رعایت شوند در غیر این صورت باعث ایجاد امراضی از قبیل: کمردرد ، پادرد و ناراحتی‌های عضلانی ودر نتیجه اختلال در سلامت جسم می‌ گردد. صندلی های دفتری ترجیحا باید دارای ارتفاع قابل تنظیم، قابل قفل شدن باشند. زمانی که از صندلی های با قابل تنظیم ارتفاع استفاده می شود بدین ترتیب اپراتورهای کوچک اندام و اپراتورهای درشت اندام قادرند سطح میز کار را متناسب با اندازه های فیزیکی بدن خود تنظیم کنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی